Vasaras Kauss ir noslēdzies
Gaidot Latvijas Virtuālā Rallija kausa startu, piedāvājam atskatīties uz aizvadīto Vasaras kausu, kas nupat kā noslēdzies ar aizraujošām cīņām katrā no ieskaites grupām. Vasaras kausa formāts ļoti līdzinājās jau pārbaudītajam Pavasara kausa formātam, bet būtiskākās pārmaiņas tika veiktas ieskaišu klasēs. Vasaras kausā savu nupat izcīnīto titulu 4WD klasē nācās aizstāvēt Rihardam Maspānam, kurš izrādījās ātrākais un meistarīgākais Pavasara kausa izcīņā. Tāda pati atbildības nasta tika uzticēta 2WD čempionam Tomam Ķinēnam, taču Historic klase tika aizstāta ar RWD automobiļu klasi, līdz ar to Historic klases pārstāvjiem ar Lauri Ermansonu priekšgalā bija jāizvēlas, kādus spēkratus skrūvēt un gatavot Vasaras kausa startam.
Vasaras kausa organizatori bija paveikuši lielisku darbu, par ko liecināja 1.posma dalībnieku skaita rekords (41). Skaļākais no vārdiem dalībnieku sarakstā - visiem labi zināmais Nikolajs Grjazins, un, pasteidzoties notikumiem pa priekšu, pačukstēšu, ka viņš šo ralliju nespēja uzvarēt, kas liecina par konkurences nopietnību. Nu tad 3, 2, 1 un aiziet!! Rallijs uzreiz iesākās ar ļoti sarežģītu 10,3km garu ātrumposmu, kurā iezīmējās gan līderu saraksts, gan ne tik veiksmīgo braucēju grupiņa - 9 avarējušas ekipāžas jau pašā sākumā. Starp 4WD līderiem jau pieminētais Nikolajs Grjazins, kurš atzīst, ka iesācis ralliju ļoti mierīgi. Interesanti, kāds būs turpinājums, jo divi kaimiņvalstu piloti – Gabriel Simson un Arunas Gylys - ir pamanījušies iekrāt astoņu sekunžu pārsvaru jau rallija ievadā. Ātrākais latviešu braucējs rallija ievadā ir Raivo Dabiņš, kurš spējis uzrādīt gandrīz identisku rezultātu kā Grjazins. Starp 2WD braucējiem ralliju vislabāk ir iesācis Uldis Vizulis, kuram turpat netālu seko Kristaps Pucens un Mārtiņš Jaunzems. Nedaudz lēnāk ralliju iesācis klases Pavasara kausa ieguvējs Toms Ķinēns, bet sagaidāms, ka Toms pamodīsies, un ātrums neizpaliks. Tikmēr jaunizveidotajā RWD klasē tempu noteikt pieteicies Viesturs Priede ar Opel Ascona, kurš pēc dopa pavēstīja, ka izjūtot spiedienu un centīšoties tikt galā ar satraukumu. Ar tādu pašu automobīli Viesturam seko pieredzējušais Elmārs Tikums, kurš finišā priecājas, ka motors izturējis pusi ātrumposma bez radiatora, bet nu gan ir jādomā kā pārbraucienā labot apskādēto opelīti. Kristers Cimdiņš ierindojas uzreiz aiz Elmāra Tikuma, taču ir gatavs izmantot katru konkurenta misēkli.
Turpinājumā 4WD klasē nopietnā cīņā metās Raivo Dabiņš, uzstādot ātrākos laikus SS3 un SS4 ātrumposmos, taču lieliskais sniegums aprāvās SS5, kad negaidīts šķērslis trases malā aizkavēja Raivo vairāk nekā pus minūti, līdz ar to cīņa par uzvaru bija vējā, jo šie konkurenti kļūdas nepiedod. Raivo nedienas ar to nebeidzās, jo pēdējā ātrumposmā pēc viena no tramplīniem mašīna kļuvusi nekontrolējama, kā rezultātā tika piedzīvota avārija. Šo situāciju izmantoja iepriekš minētie - lietuvietis Arunas Gylys un igaunis Gabriel Simson, kuru cīņa bija spraiga no starta līdz pat finišam. Piemēram, pēc SS3 abus sportistus šķīra vien 0,06 sekundes, igaunim atrodoties vadībā, bet SS4 lietuvietis spēja pārņemt vadību un nosargāt to finišam, uzvarot ralliju ar iespaidīgu 3,47 sekunžu pārsvaru. Arunas pēc finiša atzina, ka gājis uz visu banku, bijuši arī vairāki bīstami momenti. Turpretī Gabriels vēlējās uzturēt intrigu, sakot, ka vēl ir kur pielikt un nākamajā posmā būs vēl ātrāks. Trešais 4WD klasē ierindojās Nikolajs Grjazins, zaudējot nieka 12 sekundes. Ātrākais latvietis 4WD ieskaitē bija 6. vietas ieguvējs Lauris Ermansons, kurš palicis uzticīgs savam Ford Escort. 2WD klasē sākot ar SS2 neapturams bija Mārtiņš Jaunzems ar Renault Clio - viņš 3. ātrumposmā pārņēma vadību no Ulda Vizuļa un vairs neatskatījās. Mārtiņš pauda prieku par sasniegto, tajā pašā laikā atzīmējot, ka nākamreiz brauks ātrāk - vīri uzmanieties! Kā jau paredzējām Toms Ķinēns ātri vien pamodās un pabeidza ralliju 2WD ieskaites otrajā vietā. Viņš norāda, ka
pirms Powerstage esot pamainījis regulējumus, kas bijusi milzu kļūda, un bijusi iespēja pabeigt ralliju pāragri vairākkārt. Viss beidzies labi, kā rezultātā Toms aiz sevis atstāja Kristapu Pucenu, kurš par savu sniegumu pirmajā posmā bija visai apmierināts. Visbeidzot RWD klase, kura neizpalika bez drāmas pēdējā dopā. Viesturs Priede bija ātrākais aizmugurējās piedziņas braucējs pirmajos piecos ātrumposmos un iekrāja 26 sekunžu pārsvaru, kas, iespējams, viņu arī iegāza. Priede izvēlējās SS6 netrakot un mierīgi aizbraukt līdz finišam, bet temps izrādījās pārāk vienmuļš, kas novērsa viņa uzmanību, un tas noveda pie avārijas. Lieki piebilst, ka Viesturs pēc šīs kļūdas jutās visai apbēdināts, taču novēlam viņam veiksmi turpmāk, jo ātrums trasē bija atzīstams. Šo kļūdu izmantoja Elmārs Tikums - viņš pamanījās gan izklaidēt skatītājus ar skaistām sānslīdēm, gan pamēroties spēkiem ar priekšpiedziņas braucējiem un nobeigumā arī “paņemt” uzvaru 1. posma RWD ieskaitē. Visiem skaidrs, ka šis braucējs izbauda ralliju, kas ir vēl patīkamāk, ja izdodas uzvarēt! Kā otrais finišu sasniedza Kristers Cimdiņš, zaudējot līderim nepilnas 40 sekundes, bet trešā vieta pienācās Artūram Igaveņam, kurš zaudēja Kristeram vien trīs sekundes. Jāpiebilst, ka labāko trio bija pamanījušies iekrāt pamatīgu pārsvaru pār pārējiem sekotājiem, kurus, sķiet, vajāja dažādas problēmas, jo Vieturs Priede pēc savas avārijas nav noslīdējis zemāk par 4. vietu RWD ieskaitē. Punktus vēl ir pāragri rēķināt, tāpēc uz tikšanos jau pēc divām nedēļām Kurzemē.
Vasaras kausa otrais posms, kurš risinājās gleznainajos un fantastiski ātrajos Kurzemes apkārtnes ceļos, pulcēja vēl neredzētu dalībnieku sastāvu - kopā uz starta izgāja 48 braucēji no Baltijas valstīm, plaši pārstāvēti bija mūsu dienvidu kaimiņi lietuvieši, kuri ieradās 11 ekipāžu sastāvā, savukārt igauņi 5. Visi dalībnieki bija ieradušies baudīt lielisku ralliju ar skaistiem, ātriem un viltīgiem ātrumposmiem. Pirms starta gan diemžēl arī kāda sāpīga ziņa skatītājiem, kā arī pašiem braucējiem - Nikolajs Gryazins šajā nogalē tika izsaukts uz Hyundai rūpnīcas testiem, kas viņam liedza ņemt dalību šajā vasaras kausa posmā. Rallijs iesākās ar īsu ātrumposmu skatītājiem, kuros, kā jau zinām, var vairāk zaudēt nekā iegūt, tāpēc apskatīsim ar kādu noskaņojumu braucēji atgriezās servisa parkā pēc pirmajiem trim veiktajiem ātrumposmiem. Rezultāti vēl arvien bija blīvi, tāpēc braucējos bija jūtama spriedze un nopietna koncentrēšanās, kas atspoguļojās mēdiju darbā – bija visai grūti „izvilkt” no braucējiem kaut ko vairāk par standarta frāzēm. Rallija vadību bija pārņēmis iepriekējā posma uzvarētājs lietuvietis Arunas Gylys, par astoņām sekundēm apsteidzot nevienu citu kā igauni Gabriel Simson, bet turpat arī mūsu vietējie braucēji Ralfs Igaveņš un Raivo Dabiņš. 2WD klasē iespaidīgu ātrumu demonstrēja Toms Ķinēns, kurš servisa parkā mums nodemonstrēja cik viņa Citroen C2 un Kurzemes ceļi ir nesaudzīgi pret auto riepām. 12 sekundes no viņa atpalika Mārtiņš Jaunzems, bet vēl 12 sekundes aiz Mārtiņa divi R2 automobiļu īpašnieki – Kristaps Pucens un Uldis Vizulis. Kaujinieciski Vasaras kausa otro posmu iesāka Matīss Lūkins ar Opel Manta, par nepilnu sekundi apsteidzot ātro Viesturu Priedi. Piecu sekunžu attālumā arī Elmārs Tikums un Artūrs Igaveņš, kuri rallija pirmajā nogrieznī pieļāvuši pa kādai kļūdai sagriežoties trasē. Visā rallija garumā ļoti ātrs bija Rihards Maspāns, taču stenogrammā nesadzirdētais „negriezt” liedza mums Rihardu ieraudzīt rezultātu augšgalā, iespejams, pat Top3, jo iekšmalā bija paslēpusies eglīte, taču Ziemassvētki vēl kādu laiciņu mums japagaida. Bet kas par cīņu par uzvaru rallijā! Par pamatīgu intrigu parūpējās Raivo Dabiņš, kurš pirms pēdējā Powerstage ātrumposma no līdera Arunas atpalika vien 4 ar pusi sekundes un bija gatavs šo deficītu likvidēt. Sekojot rezultātiem tiešsaistē, redzējām, ka ātrumposma vidusdaļā Raivo jau bija atguvis veselas 4!!!
sekundes, taču finišā viņu nesagaidām. Vēlāk izrādījās, ka Raivo Dabiņš avarējis pēc neliela tramplīna, kurš, visticamāk, nav bijis viņa pierakstos, jo nav tam bijis gatavs, atrodoties ārmalā, kā rezultātā mašīna nenoturējās uz ceļa un tika nolauzti vairāki koki. Raivo izskatījās sarūgtināts, jo, kā pats atzina, viņa cīņa par titulu bija beigusies. Arunas Gylys bija aukstasinīgs un savu Evo X4 R4 nogādāja līdz finiša līnijai, vēlak gan komentējot, ka arī viņam bijuši karsti mirkļi, bet esot kārtīgi paveicies un viss beidzies laimīgi. Tā par otrā posma uzvarētāju atkal tika kronēts Arunas Gylys, bet otrā vieta atkal pienācās Gabriel Simson, kurš pamanījās nosargāt savu pozīciju, pēdējā dopā padzīvojoties pa pļavu. Ralfs Igaveņš bija ļoti gandarīts par cīņu, un tika atalgots ar trešo vietu. Vien trīs sekundes viņam zaudēja Ignas Augustonis, bet labāko sešinieku noslēdza Lauris Ermansons un Mareks Andrejevs. 2WD klasē visai drošu uzvaru sev nokārtoja Toms Ķinēns, aiz sevis atstājot meistarīgo Mārtiņu Jaunzemu. Šim duetam gandrīz pus minūti zaudēja Uldis Vizulis, kurš bija priecīgs par pieveikto ralliju bez liekām problēmām, kuras viņu vajāja iepriekš. Līdz pēdējam ātrumposmam Uldim bija aizraujoša cīņa par trešo vietu ar Kristapu Pucenu, taču Kristaps tomēr kļūdījās un, kā pats saka, „noķēra kokus nevis Uldi”. Avārija gan nemaksāja daudz – Kristaps Pucens sasniedza finišu un saglabāja savu 4.vietu klasē. Aiz viņiem piektās vietas ieguvējs Jankus Eimantas un sestās vietas ieguvējs Krists Kliemanis. Visbeidzot, RWD klase, bet kas tad te?? Labāko trijnieks rallija finišā iebraucis vienas sekundes robežās! Braucēju emocijas pēc finiša vien ir tā vērtas, lai izprastu, kas darījās trasē un braucēju galvās veicot SS6 Powerstage. Pirmo vietu RWD izdevās izcīnīt Vieturam Priedem, kurš gan tam negribēja ticēt, jo bija padzīvojies pa grāvjiem, taču ar viņa sniegumu pietika, lai par 0,47 sekundēm apsteigtu Matīsu Lūkinu. Trešā vieta un Powerstage 3 punkti pienācās Elmāram Tikumam, kurš bija ātrākais noslēdzošajā ātrumposmā, bet līdz otrajai vietai finišā pietrūka vien 0,67 sekundes. Arī ceturtā vieta ierindojās turpat līdzās – Atūrs Igaveņš zaudēja pirmajam trijniekam nepilnas sešas sekundes un pateicās konkurentiem par aizraujošo cīņu. Piekto vietu izcīnīja Atis Līcis, bet sesto – Voldemārs Kalve.
Biķernieku autosporta trase pie sevis uzņēma Vasaras kausa trešo posmu, kas nozīmēja, ka sportistiem būs jamēro spēki uz asfalta seguma. Biķerniekos kā līderis ieradās Arunas Gylys ar iekrātiem maksimālajiem 66 punktiem, kuram sekoja Gabriel Simson ar 50 punktiem un Ignas Augustonis ar 37 punktiem. 2WD klasē divi piloti ieradās ar identisku punktu skaitu – 59. Tie bija Toms Ķinēns un Mārtiņš Jaunzems, bet viņu tuvākajam sekotājam Kristapam Pucenam bija iekrāti 40 punkti. Pēc drāmas RWD klasē kopvērtējuma sadalījums izskatījās šādi – pirmais Elmārs Tikums ar 57 punktiem, otrais Viesturs Priede ar 50 punktiem, bet trešais Matīss Lūkins ar 43 punktiem. Turpat arī Artūrs Igaveņš viena punkta attālumā no Matīsa.
Jau pirmais dops sniedza gan sportistiem, gan skatītājiem zināmu intrigu – vai Arunas Gylys spēs atgūties pēc neveiksmes, SS1 finišējot 37.vietā absolūti 20 sekundes aiz līdera un sava nopietnākā konkurenta Gabriel Simson? Nākošais nozīmīgais notikums 4WD ieskaitē atgadījās SS3, kad finišā vairs nesagaidījām kopvērtējuma trešās vietas īpašnieku Ignas Augustoni, kurš avarēja, kļūdoties ļoti ātrā trases sekcijā. Tikmēr rezultātu tabulas augšgalā varējām manīt dažus labi zināmus, bet iepriekš Vasaras kausā ēnā palikušus braucējus kā Kristaps Ušvils un Klaudas Bučinskas. Savu iespēju beidzot izmantoja Rihards Maspāns ralliju pabeidzot otrajā pozīcijā, tikai 5 sekundes atpaliekot no rallija uzvarētāja Gabriel Simson. Rihards gan atzina, ka cīņa bijusi ļoti aizraujoša, bet braucot vēl ātrāk, viņš ralliju varētu pabeigt priekšlaicīgi, tāpēc ir labi kā ir. Atzīstamu stabilitāti demostrēja Ralfs Igaveņš un izcīnīja vēl vienu trešo vietu Vasaras kausā. Atlika rast atbildi uz jautājumu, vai
Arunas Gylys spēs atgūties un cik augstu viņš uzkāps. Ceturtā pozīcija – lietuvietis Klaudas Bučinskas, piektā – Kristaps Ušvils. Ar paša spēkiem un konkurentu „palīdzību” Arunas spēja pacelties līdz sestajai pozīcijai finišā. Viņa komentārs par rallijā piedzīvoto: „tas, ko izdarīju SS1 bija muļķīgi un pēc tam kļuvu nervozs un pieļāvu vēl vairākas kļūdas divos nākošajos ātrumposmos”. Rezultātā par kopvērtējuma līderi kļuva Gabriel Simson par diviem punktiem apsteidzot Arunas Gylys. Ir vērts piebilst, ka cīņa par čempiona titulu palikusi tieši so divi braucēju starpā, jo tuvākais sekotājs Lauris Ermansons no līdera atpaliek veselus 38 punktus.
2WD klasē neiztika bez līderu neveiksmēm. Tā, piemēram, Toms Ķinēns SS5 ieslīdēja grāvī, un, kā vēlāk komentēja šo negadījumu, mašīna pat esot aizdegusies. Bet pievērsīsimies vairāk pozitīvajam – Kristaps Pucens, nomainījis savu automobili pret nedaudz jaudīgāku priekšpiedziņas Citroen C2, iesaistījās nopietnā cīņā ar Mārtiņu Jaunzemu. Šajā cīņā viņam gan nācās piekāpties, bet otro vietu klasē viņš izcīnīja, līderim zaudējot 22 sekundes. Trešo vietu izcīnīja Krists Kliemanis ar Ford Fiesta R2 automobili. Pēc neveiksmīgā posma Biķerniekos Toms Ķinēns sev nopietni sarežgīja situāciju kopvērtējuma tabulā, jo atpalika no Mārtiņa par 18 punktiem, kurus atspēlēt bez konkurenta palīdzības būs praktiski neiespējami.
Drāma arī šoreiz RWD klasē, bet šoreiz nedaudz savādākā izskatā. Varētu teikt, ka cīņā iesaistījās tiesneši, par kuru lēmumiem gan labāk nespriedīsim un nemanipulēsim. Veiksmīgākais Biķerniekos izrādījās Matīss Lūkins, kurš veiksmīgi izvairījies no sodiem un konkurentiem „iekabinājis” nepilnu minūti, kas šajā ieskaitē ir nepieredzēti. Artūrs Igaveņš varēja būt apmierīnāts, jo RWD klasē viņš virs galvas varēja celt kausu par izcīnīto otro vietu Biķerniekos, un nopietnu iesaistīšanos cīņā par uzvaru kopvērtējumā. Elmārs Tikums tika pie trešās vietas, bet tā kā viņš bija viens no sodu saņēmējiem, tad nevarētu teikt, ka Elmārs bija diez cik apmierināts. Punktu sadalījums kopvērtejumā pēc trim posmiem – Elmārs Tikums (78), Matīss Lūkins (76), Artūrs Igaveņš (68), Viesturs Priede (67). Starp šiem četriem pilotiem tiks noskaidrots RWD čempions, lai gan Viesturs Priede pēc avārijas izteicās, ka nu ir par vienu pretendentu uz čempionāta uzvaru mazāk....Redzēsim!
Un klāt ir arī noslēdzošais Vasras kausa posms, kas solās būs ne mazāk aizraujošs un intriģējošs. Visi noteikti gaida kā atrisināsies Gylys un Simson cīņa par 4WD čempiona titulu, kā arī, kurš RWD braucējs tiks pie galvenās balvas – apmaksātas dalības Minirallijā „Rauna”. Tāpēc ilgi nekavēsimies un metīsimies iekšā pedējā posma notikumos.
Arunas Gylys un Gabriel Simson ralliju iesāk tieši tā bijām gaidījuši – abus braucējus šķir vien 0,41 sekunde, un šādu cīņu sagaidām arī turpinājumā. Svarīgi pieminēt, ka jau pirmajā ātrumposmā neveiksmi piedzīvoja ātrais igauņu braucējs Mario Jalak, kurš noteikti būtu iesaistījies cīņā par uzvaru rallijā, līdz ar to arī punktu sadalē. Tuvākais sekotājs SS1 šiem meistariem ir Kristaps Ušvils – viņš ir apņēmies parādīt savu patieso ātrumu. SS2 visi trīs iepriekš minēti braucēji sabrauc vienā sekundē, un intriga turpinās. BET SS3 nāk ar negaidītu pavērsienu – Gabriel Simson padzīvojies ārpus trases un zaudējis vērtīgas 42 sekundes. Tikmēr Arunas Gylys pēc atrumposma finiša stāsta, kā viņam vairākās vietās ļoti paveicies,un ir jūtams, ka arī viņš iet uz visu banku. Un seko nākamais pavērsiens...Gabriel Simson pēc SS3 pavestījis, ka Arunas Gylys ir pelnījis uzvaru čempionātā, bet tiesneši nesagaida Simson uz SS4 starta. Mums tā arī neizdevās noskaidrot iemeslus, bet Gabriel Simson bija izstājies no rallija un cīņas par titulu. Arunas Gylys atlika finišēt ralliju bez starpgadījumiem, ko viņš arī paveica. Pēč finiša viņš pateicās organizatoriem par lieliski noorganizēto vasaras sezonu un vēlēja veiksmi pārējiem. 20 sekundes līderim
zaudēja Kristaps Ušvils, kura sejā varējām vērot neviltotu prieku par izdevušos ralliju. Kristaps cerēja, ka viņa veikums būs pietiekams, lai varētu uzkāpt uz kāda no goda pjedestāla pakāpieniem. Kristapam Ušvilam finišā sekoja vēl divi lietuvieši Klaudas Bučinskas un Ignas Augustonis.
Jau iepriekš minējām, ka 2WD klasē apdraudēt līdera pozīcijas būs ļoti sarežģīti, ņemot vērā 18 punktu starpību, kas būtu Tomam Ķinēnam jāatgūst. SS2 Tomam visai pāragrs rallija finišs, aizķerot iekšmalā paslēpušos koku un sabojājot savu spēkratu. Cīņa vairs turpinājās tikai par Vasaras kausa 4.posma uzvarētāja godu. Šajā cīniņā iesaistījās Mārtiņš Jaunzems, Uldis Vizulis un Kristaps Pucens, līdz SS5 Mārtiņš Jaunzems kļūdījās un kādu brīdi uzkavējās vienā no grāvjiem un tika ārā tikai ar skatītāju palīdzību. Arī Kristaps Pucens avarēja tieši šajā viltīgajā ātrumposmā, un Uldis Vizulis varēja netraucēti sasniegt rallija finišu un uzvaru 2WD ieskaitē. Viņam gan bija līdzīgas problēmas, kā Viesturam Priedem Vasaras kausa pirmajā posmā, kad, atslābinoties un samazinot tempu, radās vēl lielākas problēmas. Uldim gan izdevās ar tām veiksmīgi tikt galā.
Pēc lielās balvas trasē devās RWD braucēji. Vispirms Artūrs Igaveņš izstājās no cīņas par titulu, neizejot uz starta. Arī pārējiem vadošajiem RWD braucējiem bija dažādas problēmas – Elmārs Tikums brauca ar svešu Opelīti, Viesturam Priedem un Matīsam Lūkinam ievērojams laika trūkums un došanās trasē bez nekāda treniņa. Pirmajā servisa parkā pēc veiktiem diviem ātrumposmiem kā līderis ieradās Viesturs, no kura nepilnas četras sekundes atpalika Matīss. Turpinājumā abiem censoņiem kļūdas SS4, atduroties pret kokiem un ceļmalas stabiņiem, rezultātā viņu starpā pēc SS4 vien 0,68 sekundes. Elmārs šīs neveiksmes nav izmantojis, jo atpaliek 20 sekundes no vadošā divnieka. SS5 klasē ātrākais Matīss, Viesturs viņam zaudē 0,64, un nu abu starpā ir vien 0,04 sekundes! Kas par cīņu! SS6 tiek pieveikts ar 0,48 sekunžu starpību Vieturam par labu. SS7 Powerstage Matīss Lūkins devās pēc papildu punktiem, taču trasē sagriezās un zaudēja vērtīgās sekundes. Viesturs Priede uzvarēja gan Powerstage, gan Vasaras kausa 4. posmu, bet vai ar to būs pietiekami, lai kļūtu par RWD čempionu? Atis Līcis ar Lada VFTS izcīnīja 3.vietu RWD, kas sarežģīja Elmāra Tikuma situāciju, jo viņš ralliju pabeidza 4.vietā un izcīnot papildu 2 punktus par Powerstage. Gaidām oficiālo paziņojumu.
Oficiālais paziņojums ir publicēts un varam apsveikt katras klases čempionus! 4WD Vasaras kausa čempions Arunas Gylys! Godpilnajā otrajā vietā Gabriel Simson, bet trešais – Klaudas Bučinskas.
2WD Vasaras kausa čempions Mārtiņš Jaunzems! Godpilnajā otrajā vietā Toms Ķinēns, trešais – Kristaps Pucens.
2WD Rookie specbalvu izcīna - Kliemanis Krists
RWD Vasaras kausa čempions un Minirallija „Rauna” dalībnieks Viesturs Priede! Godpilnajā otrajā vietā Matīss Lūkins, trešais – Elmārs Tikums.